نوشته شده توسط : سالیان

آیا به این فکر کرده اید که یک مرکز خرید باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ امروزه استراتژی های مدیران فروشگاه ها بیشتر از هر چیز دیگری در نتیجه ی فروشگاه، کسب و کار و روند فعالیت تاثیر گذار است و در واقع اگر یک فروشگاه بسیار بزرگ را هم در اختیار یک مدیر بی تجربه قرار دهیم باز هم آن فروشگاه، شرکت یا هر سازمانی که باشد نمیتواند به سرعت حرکتی که سابقا داشت دست یابد. اما در طرف دیگر هم این فروشگاه است که مکمل کننده ی تصمیمات مدیر است بنابراین فروشگاه هم به نوبه ی خود دارای ویژگی هایی باشدکه بتوان نام فروشگاه را بر آن نهاد.

دست یابی سریع و آسان به محصول

یک فروشگاه را در نظر بگیرید که مشتری نمیتواند محصول خود را در لحظه مشاهده کند و در واقع وقت آن چنان زیادی ندارد که در دسته بندی های مختلف دنبال یک محصول مثلا موبایل بگردد. بنابراین باید فروشگاه دارای بخش جستجو باشد. اما قضیه ی جستجو در سایت کمی متفاوت است.
تخفیف های مجزا برای روش های مختلف پرداخت کوتاه کردن فرایند خرید برای محصولات مجازی
امروزه بسیاری از وبلاگ ها و بسیاری سایت ها که نگاه ویژه ای به گوگل دارند تا در بستر فعالیت خود در صفحه ی اول گوگل حضور داشته باشند اقدام به استفاده از کنسول جستجوی گوگل میکنند. خب تفاوت اینجا نمایان میشود که وقتی شما دست به جستجو بزنید پس از فشار دکمه ی تایید به صفحه ای انتقال می یابید که صفحه ی جستجوی گوگل است اما کلمه ی شما را فقط در آن سایت جستجو کرده است، از این امر بشدت باید برای یک فروشگاه پرهیز کرد.
ویژگی های یک فروشگاه خوب و معتبر

چه باید کرد؟ اصل ماجرا در مورد دستیابی به محصول در سریع ترین زمان ممکن استفاده از جستجو است اما اگر کاربر نتواند با نتایج جستجو کنار بیاید و در واقع محصول خودش را پیدا نکند، دوباره اقدام به جستجو نمیکند بلکه به یک فروشگاه دیگر میرود. پس باید از یک بخش جستجوی پیش رفته استفاده کرد که بتواند نتایج دقیقی را ارائه کند. دقت داشته باشید که جستجو ماشه ای است که میتواند کاربر یا مشتری را از فروشگاه شما کیش دهد و دور کند.
ثبت نام لازمه ی خرید محصول

اما بحث دیگری که در مورد فروشگاه رایج است بخش ثبت نام است که بسیار طولانی است، فروشگاه بامیلو را در نظر بگیرید که اخیرا با روش های نوین خود مسیر رو به رو رشدی را در حال طی کردن است. هنگامی که برای خرید اقدام کنید این فروشگاه بزرگ اصلا نیازی نمی بیند که یک فرم ثبت نام با اقلام مختلف پیش روی شما بگذارد بلکه فقط در هنگام ثبت سفارش از شما اطلاعات لازم مانند آدرس و نام و نام خانوادگی و ایمیل تایید سفارش را دریافت میکند.
ویژگی های یک فروشگاه خوب و معتبر

اگر بیشتر دقت کنید در می یابید که کاربر تمام اطلاعات لازم را برای ثبت نام وارد کرد اما فقط برای دریافت سفارش! پس از آن بامیلو یک پیغام برای شما میفرستد که میتوانید به پنل کاربری خود وارد شوید و سفارش خود را پیگیری کنید، کاربر به بخش کاربری خود وارد میشود و در آنجا پیشنهادی مبنی بر تغییر رمز عبور خود دریافت میکند، به همین سادگی کاربر برای حساب کاربری خود که با استفاده از ایمیل و نام و نام خانوادگی وی توسط بامیلو ساخته شده رمز تعیین میکند و ازین پس در بامیلو دارای حساب کاربری است. به همین سادگی هم کاربر سفارش خرید محصول خود را ثبت کرد و هم بامیلو وی را به اعضای خود افزوده است.
سونامی خبرنامه ها

خبرنامه ها یکی از بحث های مهم این روزهای بازاریابی اینترنتی و ایمیل مارکتینگ هستند که تاثیر بسزایی روی واکنش کاربران نسبت به وبسایت و فروشگاه شما دارند. از اصول داشتن خبرنامه های خوب استفاده از برنامه های با کیفیت برای ارسال خبرنامه است. بعضی شرکت های سرویس دهنده حتی با سرویس های ایمیلی بزرگ مانند گوگل و مایکروسافت همکاری میکنند تا خبرنامه ای که از طرف مشتریان سرویس ارسال ایمیل آنان به دست کاربران ارسال میشود در صندوق اینباکس خالی شود و نه در اسپم یا جانک!

ویژگی های یک فروشگاه خوب و معتبر

اما با داشتن خبرنامه آیا کار تمام است؟ خیر! اصل مهم در نحوه ی انجام کار است. هنگامی که عضو یک وبسایت خبری میشوید تا تمام اخبار روزانه را شب هنگام در ایمیل خود دریافت کنید شما موافق این بوده اید که مقالات روزانه ی این وبسایت در صندوق ایمیل شما انداخته شود اما قضیه برای یک فروشگاه چگونه است. کاربران همیشه مثل هم نیستند بنابراین باید شما برای فروشگاه خود سطوح مختلفی از خبرنامه ها داشته باشید.ویژگی های یک فروشگاه خوب و معتبر
این سطوح چطوری باشد؟ عده ای که همیشه تمایل به انجام خریدهای دسته اول از فروشگاه شما دارند و تقریبا از 10 محصول جدید حداقل یکی را انتخاب و خرید میکنند دوست دارند همیشه خبرنامه ی محصولا جدید و تخفیف ها و تغییرات فروشگاه شما را در صندوق ایمیل خود داشته باشند. اما عده ی از کاربران هم فقط علاقه به استفاده از تخفیف های بزرگ و گروهی داشته و فقط خواهان دریافت تخفیف های مناسبتی هستند بنابراین باید برای فروشگاه خود سطوح مختلفی از خبرنامه ها را ارائه دهید تا بتوانید در صندوق ایمیل همه ی کاربرانی که یکبار شما را دیده اند حضور داشته باشید.
در پایان از شما میخواهیم پیگیر بخش های بعدی ویژگی های یک فروشگاه معتبر از فریش تم باشید.
همچنین برای آموزش وردپرس نیز این مطالب را توصیه میکنیم.



:: موضوعات مرتبط: مراکز خرید , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید، آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سالیان

توسعه گردشگری

در مناظره های اخیر انتخابات ریاست جمهوری، بارها توسعه گردشگری را از نامزدهای مختلف شنیدیم. اما واقعا توسعه گردشگری تا چه حد بر درآمدهای یک کشور تاثیرگذار است؟ محمدرضا مودودی، مشاور وزیر و معاون کمکهای تجاری سازمان توسعه تجارت ایران در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری «همایش ملی گردشگری ایران در دوران پساتحریم» توسعه خدمات گردشگری را یکی از ابعاد اثربخش توسعه صادرات عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، محمدرضا مودودی، مشاور وزیر و معاون کمکهای تجاری سازمان توسعه تجارت ایران نيز در ادامه در خصوص شیوه مشارکت این سازمان در خصوص همایش گفت: سازمان توسعه تجارت ایران به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف می باشد و همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، حمایت و نظارت مداوم، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید و از آنجايي كه یکی از ابعاد مهم و اثربخش توسعه صادرات، توسعه خدمات گردشگری است اين سازمان تلاش دارد تا به نحوي شايسته در اين حوزه فعاليت كند.

مودودي در ادامه افزود: سازمان توسعه تجارت علاقه مند است تا همایش را به سمت مباحث تجاری سوق دهد تا راهکارهای اجرایی و مشخص از دل این مباحث به نفع توسعه صادرات خدمات گردشگری فراهم آید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: توریست، درآمد ملی، سازمان توسعه تجارت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سالیان

برای یک مسافرت تفریحی به فرانسه می روید تا برای تحصیل، کار و یا ماندن برای همیشه دور از وطن؟

اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری، پر کردن فرم تقاضای روادید است. این فرم را می‌توان از بخش روادید سفارت فرانسه یا از طریق سایت سفارت تهیه کرد. اگر خانوادگی سفر می‌کنید، برای هرکدام از اعضا باید فرم جداگانه‌ای پر شود.

اخذ توریستی فرانسه کشور فرانسه با فراهم آوردن مدارک متعددی میسر است. به صورت کلی برای اخذ ویزای توریستی هر یک از کشورها، فرد متقاضی می‌بایست کنسولگری و یا سفارت کشور مورد نظر را متقاعد سازد که پس از ورود فرد به کشور مورد نظر، فرد به طور حتمی به کشور خود باز خواهد گشت. برخی هستند که با اخذ ویزای توریستی دیگر کشورها، قصد در ورود به کشور مورد نظر و اخذ اقامت آن کشور را دارند، پس به دلیل موارد این‌چنین باید با ارائه مدارک مبنی بر این‌که به کشور خود باز خواهند گشت، افسر ویزا را قانع نمایند که به ایران باز خواهند می‌گردند.

اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، پر کردن فرم تقاضای ویزا است. این فرم را می‌توانید از سایت سفارت فرانسه در تهران دانلود کنید یا به صورت حضوری از بخش ویزای سفارت فرانسه دریافت کنید. فرم تکمیل شده را به آدرس ایمیل rdv.teheran-amba@diplomatie.gouv.fr ارسال کنید و منتظر جواب سفارت برای نوبت‌دهی باشید. در حال حاضر سفارت فرانسه فقط به صورت ایمیلی وقت ملاقات را تعیین می‌کند. در تاریخی که به عنوان وقت ملاقات و تحویل مدارک برای شما مشخص شده، باید در محل سفارت برای تحویل مدارک و انجام مصاحبه ویزای فرانسه حاضر باشید.
تصمیم سفارت در مورد ویزای فرانسه بستگی به مجموعه‌ای از عوامل از جمله کامل بودن مدارک و مصاحبه حضوری شما در سفارت دارد.



:: موضوعات مرتبط: ویزا , ,
:: برچسب‌ها: فرانسه , اقامت دائم , اقامت ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()