نوشته شده توسط : سالیان

اخبار را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال میکنید؟ از تعداد بالای فرزندهای گم شده و قربانی در چند وقت اخیر آگاه هستید؟

احتمالا شما هم در چند هفته‌‌ی اخیر، در فضای مجازی اخبار مختلف درباره گم شدن و آسیب دیدن چند کودک خردسال را در نقاط مختلف کشور و از جمله مشهد شنیده‌اید. درباره علل وقوع این گونه اتفاقات، صحبت‌ها فراوان است و بازگو کردن آنها خارج از حوصله‌ی این متن است.

خوشبختانه با کمی احتیاط توسط خانواده، بسیاری از تهدیدات در این زمینه رفع می‌شوند. بنابراین اگر از آن خانواده‌های به‌فکر و هوشیار باشید، کودکانتان چه در حین زندگی در شهر خود و چه در مسافرت‌ها امنیت بیشتری را تجربه می‌کنند. به خصوص در سفرها، از آنجایی که کودک معمولا در کنار خانواده است، با کمی ملاحظه می‌توان تهدیدات را به صفر رساند. اما در بسیاری از مواقع، بی‌احتیاطی و بی‌خیالی مفرط بعضی از خانواده‌ها به تهدیدات دامن می‌زند.

مشهد یکی از شلوغ‌ترین شهرهای توریستی ایران است. سالانه میلیون‌ها نفر به این شهر سفر می‌کنند. ضمنا این شهر مهاجرپذیر هم هست. همین شرایط باعث شده‌است تا بازارهای مشهد و صحن‌های مختلف حرم امام رضا (ع) همواره پر از جمعیت باشند.

احتمالا شما هم تاکنون در مراسمات مختلف مذهبی، کودکانی را دیده‌اید که در حالی که والدینشان مشغول دعا و مناجات هستند، به حال خود رها شده‌اند. اما توصیه مهم ما به مسافران شهرهای مختلف و به خصوص مسافران تور مشهد اینست که هرگز کودک خود را در طول سفر رها نکنند.

کودکان در حرم امام رضا (ع)



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سالیان

برخی از کسانی که دبی سفر می کند ترجیح میدهند در هزینه هتل خود صرفه جویی کنند و بودجه بیشتری را برای خرید در دبی نگه دارند. هتلی که امروز معرفی میکنیم هم برای این کار بسیار مناسب و اقتصادی است.

این هتل، یکی از هتل‌های رده متوسط دبی است. آژانس‌های ایرانی هم معمولا برای پکیج تور دبی با این هتل همکاری می‌کنند و بنابر این مسافران ایرانی زیادی، تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند.

این هتل در عین حال که قیمت‌های مناسبی دارد، سعی کرده تا امکانات رفاهی خوبی را به مسافران تور دبی ارائه بدهد. اتاق‌های جمع‌وجور هتل، مبلمان زیبا و امکانات رفاهی خوبی دارند. رستوران هتل، علاوه بر سرو صبحانه‌ی خوب، نگرانی شما بابت وعده‌های غذایی دیگر را هم برطرف می‌کند.

استخر هتل دریم پالاس بر روی پشت‌بامش قرار دارد. در محوطه شاد و دلباز این استخر، می‌توانید در حالی که دورنمایی از ساختمان‌های بلند دبی دیده‌ می‌شود، بر روی تخت‌های آفتاب‌گیر یا داخل جکوزی استراحت کنید، از نوشیدنی خود لذت ببرید و یا درون استخر آب‌تنی کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل دریم پالاس خوب است. چند مرکز خرید در نزدیکی آن قرار دارند و البته با وجود ایستگاه متروی نزدیک آن، به راحتی به سایر بازارهای دبی و نقاط گردشگری دبی خواهید رسید.

 



:: موضوعات مرتبط: هتل , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سالیان

سنگاپور شهر بسیار مدرنیست و هتل های مدرنی هم بالطبع دارد. حتی یک هتل 4 ستاره در این شهر بیشتر از یک هتل 5 ستاره در بسیاری از شهرها امکانات رفاهی دارد. هت پارک رویال کیچنر هم از همین هتل هاست.

هتل پارک رویال خیابان کیچنر، جزو هتل‌های ۴ ستاره رده متوسط تور سنگاپور است. البته باید توجه داشت که یک هتل ۴ ستاره در شهر فوق‌مدرنی مثل سنگاپور، طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات به‌روز را دارد و اقامت در آن، تجربه‌ای آسوده و رویایی برای مسافرانش خواهد بود.

اتاق‌های این هتل، با داشتن مبلمان شیک، موکت‌فرش و پرده‌های طرح‌دار و تابلوهای نقاشی مختلف، فضای زیبایی پیدا کرده‌اند. پنجره‌های بزرگ اتاق، محیط داخلش را نورانی و دل‌باز کرده‌اند. اکثر اتاق‌ها بسیار بزرگ هستند و قسمت نشیمن‌شان از اتاق خواب جداست. امکانات رفاهی خوب داخل اتاق، کلیه نیازهای رفاهی‌تان را در طول این مسافرت به خوبی تامین می‌کنند.

رستوران هتل پارک رویال کیچنر، منوی غذایی متنوعی دارد. خوردن غذاهای گوناگون بین‌المللی و آسیایی در فضای زیبای این رستوران، به بخشی لذت‌بخش از خاطره سفر شما تبدیل می‌شود. همچنین این هتل، یک بار و یک کلاب هم دارد تا لحظات استراحت و تفریح خوبی را در این هتل تجربه کنید.

در کنار این هتل، چند مرکز خرید بزرگ از جمله مرکز خرید ۲۴ ساعته‌ی مصطفی قرار دارند. با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی هم به ایستگاه مترو می‌رسید که از آنجا به راحتی به مراکز گردشگری سنگاپور از جمله خیابان اورچارد خواهید رسید.



:: موضوعات مرتبط: هتل , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()